خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک قالیباف بابت بازگشت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی به کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۴۰۲

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی بازگشت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به کشور را تبریک گفت.

به‌ گزارش ایلنا، متن پیام تبریک محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحی

بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن دنا و ناو بندر مکران پس از انجام مأموریت موفقیت‌آمیز ۲۲۰روزه دریانوردی به دور دنیا موجب شادی، مباهات و افتخار گردید.

این اقدام‌ ماندگار راهبردی و رزمایش نظامی که توانایی و اقتدار حضور نیروهای مسلح در محدودهٔ آب‌های بین‌المللی و فراسرزمینی را به نمایش گذاشت بار دیگر به جهانیان ثابت کرد فرزندان غیور این ملت رشید و مقاوم با روحیه سلحشوری و جهادی در دست‌یابی به اهداف و انجام مأموریت‌های خطیر همواره سربلند و موفق خواهند بود. به‌طور یقین دستاوردهای علمی و عملی این ماموریت در طراحی و برنامه‌ریزی اهداف استراتژیک نیروی دریایی و همچنین دیپلماسی نظامی راهگشا و مؤثر خواهد بود.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان محترم مجلس‌ شورای‌ اسلامی، ضمن عرض تبریک این موفقیت و دستاورد درخشان به محضر فرماندهٔ معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای، فرماندهی محترم کل ارتش و به‌ویژه فرماندهی، مدیران و پرسنل خدوم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی و همچنین تقدیر از صبوری و بردباری خانواده‌های این دلاوران وطن، امیدوارم همواره شاهد توفیق روزافزون قوای دفاعی و نظامی کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز