خبرگزاری کار ایران

یک مدیرکل و معاونان سابق در بوشهر محکوم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۹۱۹

بازرس کل استان بوشهر گفت: نظر به بازرسی‌های انجام شده از عملکرد مالی یکی از دستگاه‌های اجرایی استان، حجم قابل توجهی تخلفات و سو جریانات مالی شناسایی شد که متهمان تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و پس از صدور کیفرخواست، حکم محکومیت مدیرکل سابق و هفت نفر از کارمندان در دادگاه بدوی صادر شد.

به گزارش ایلنا، اسحاق شهبازی جمعه ۲۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران افزود: همچنین در روزهای اخیر احکام محکومیت اداری چهار کارمند متخلف در ۲ دستگاه دولتی دیگر در استان نیز صادر شد.

وی اضافه کرد: این افراد به جرم تصرف غیر قانونی در وجوه دولتی، اختلاس، تنظیم قراردادهای صوری، جعل سند رسمی و استفاده از سند مجعول و سو استفاده از موقعیت شغلی سرجمع به ۵۷ سال حبس تعزیری، رد مال ۱۶۳ حلقه لاستیک ماشین آلات سنگین، جریمه نقدی به میزان بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال و ۵۱۸ ضربه شلاق محکوم شدند.

بازرس کل استان بوشهر در خصوص محکومیت چهار کارمند متخلف تصریح کرد: در پرونده‌ای دیگر با صدور حکم محکومیت توسط هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان از انتصاب ۲ کارشناس به پست‌های حساس و مدیریتی جلوگیری به عمل آمد و ۲ رئیس اداره نیز در یکی دیگر از دستگاه های اجرایی استان تنزل پست سازمانی گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز