خبرگزاری کار ایران

حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

پیگیر تشکیل وزارت بازرگانی هستیم/ نمایندگان درخواست دارند برخی سازمان‌ها و شرکت‌‌ها به لایحه اضافه شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۸۶۲

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: نمایندگان درخواست دارند برخی سازمان‌ها، شرکت‌‌ها و موسسات به لایحه تشکیل وزارت بازرگانی اضافه شوند.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص موضع دولت در خصوص تشکیل وزارت بازرگانی و اینکه چرا تعدادی از نمایندگان اعلام می‌کنند موافق تشکیل این وزارت خانه نیستند، بیان کرد: بالاخره بیش از دو،سوم نمایندگان به دو فوریت طرح تشکیل وزارت بازرگانی رأی داده‌اند و در کمیسیون اجتماعی هم تصویب شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به این‌ که‌ نمایندگان در جزئیات می‌گویند برخی از موسسات، سازمان و شرکت‌ها باید اضافه شود، عنوان کرد: آنچه که در لایحه دولت تصریح شده شرکت بازرگانی دولتی و سازمان حمایت مصرف کننده و تولید کننده است که اعضای کمیسیون می‌گویند خیر باید بقیه سازمان‌ها و موسسات را ذکر کنیم که در یک کارگروهی تعدادی را اضافه کردیم. 

وی درباره این‌که مطرح می‌شد دولت با سازمان بازرگانی موافق‌تر است تا وزارت بازرگانی در حال حاضر دولت خواهان تشکیل کدام یک است، گفت: در حال حاضر دولت یک لایحه دو فوریتی تحت عنوان وزارت‌ بازرگانی داده است این را در  دنبال می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز