خبرگزاری کار ایران

فیروزجائی در تذکر شفاهی:

رئیس جمهور در معرفی وزرای پیشنهادی جهاد، صمت و آموزش تسریع کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۱۸۹

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست در معرفی وزرای پیشنهادی وزارتخانه های جهاد، صمت و آموزش تسریع کند.

به گزارش ایلنا، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز ۱۹ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: از نگاه هوشمندانه و توجه کریمانه رهبر معظم انقلاب به جامعه شریف معلمان کشور به خانواده بزرگ تعلیم و تربیت تشکر می کنم و از دولت و مجلس تقاضا دارم اهتمام خودشان را در جهت ارتقای این دستگاه مهم زیربنایی و حل مشکل فرهنگی آن به کار بگیرند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از رئیس جمهور نیز در معرفی وزرای جهاد، صمت و آموزش و پرورش تسریع کرده و ان شاءالله وزارتخانه جدید بازرگانی نیز با رأی موافق نمایندگان و تائید شورای نگهبان آغاز فعالیت خواهد کرد و هر چه سریع تر این وزارتخانه از بلاتکلیفی خارج می شود.

وی در تذکری خطاب به وزرای نیرو، سرپرست جهاد کشاورزی و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، گفت: خشکسالی های یکی دو سال اخیر و برخی از رودخانه های کشور به زیرساخت های کشاورزی و دامپروری خسارت جدی وارد کرده است و هم در حوزه تولید برنج، گندم و سایر محصولات استراتژیک و هم در حوزه دام و دامداری به ویژه برای عشایر مشکلاتی را ایجاد کرده است و بخش زیادی از مراتع کشور به دلیل خشکسالی امکان چرای دام وجود ندارد.

کریمی فیروزجایی اضافه کرد: از وزارتخانه های مربوطه تقاضا دارم برای حمایت از کشاورزان، دامداران و دامپروران برنامه کوتاه مدتی ارائه و سپس برنامه بلندمدتی در جهت توجه به زیرساخت های اصلی کشاورزی و دامپروری کشور ارائه و در این مسیر تمام اهتمام خود را به کار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز