خبرگزاری کار ایران

با حضور امیر سرتیپ واحدی؛

اساتید و پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۸۴۶

طی مراسمی به مناسبت هفته معلم، با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش از اساتید و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس نهاجا تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان، پیشکسوتان و خلبان هشت سال دفاع مقدس این نیرو و اساتید دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری با بیان اینکه رابطه دانشجویان با اساتید یک رابطه باطنی و معنوی است گفت: دانشجویان  اساتید خود را شخصیتی محترم و ممتاز می دانند. اساتید با روح و جسم و جان دانشجو سروکار دارند و به همین جهت بعنوان یک الگوی محبوب، مورد پذیرش قرار گرفته‍اند.

 وی با بیان اینکه با نفوذترین و محبوب‍ترین افرادی که می‍تواند در مرحله حساس دانش‍اندوزی دانشجویان را یاری کند اساتید هستند، افزود: در این دوران، دانشجویان، اساتید خود را به‍عنوان یک الگو و اسوه می‍پذیرند و از رفتار و گفتار و اخلاق خوب او سرمشق می‍گیرند و خود را با وی همسان و همانند می‍سازند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: امروز با ابتکار دانشگاه هوایی شهید ستاری فرصتی پیش آمد که در خدمت سفیران، پیشکسوتان و اساتید خوش نام نیروی هوایی باشیم و ما از این دیدار خرسند هستیم و به آن افتخار می‍کنیم.

 در پایان این مراسم از اساتید و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز