خبرگزاری کار ایران

دستور القاصی برای برگزاری ملاقات‌‎های اختصاصی با تولیدکنندگان، صنعتگران و مدیران شرکت‌‎های دانش‌بنیان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۱۵۳

رئیس کل دادگستری استان تهران از برنامه ریزی برای برگزاری مستمر دیدار مسئولان قضایی و اجرایی استان با کارآفرینان، تولید کنندگان در سال حمایت از تولید و مهار تورم با نگاه تخصصی و رفع مشکلات و موانع خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی القاصی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶ هزار نوبت ملاقات مردمی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه و اهدافی که در قالب برنامه‌های اجرایی «سند تحول و تعالی» پیش بینی شده بود، طی سال گذشته در سطح استان تهران تعداد ۲ هزار و ۷۳۰ نفر از مدیران و مسئولان قضایی از جمله معاونان قضایی رئیس کل، ستاد محاکم، دادستان‌های استان در قالب برگزاری ۶ هزار برنامه ملاقات مردمی با بیش از ۸۰ هزار نفر از مراجعان دیدار داشته و به مسائل حقوقی آن‎ها پاسخ داده و برای حل مشکلات مراجعان دستورات لازم را صادر کرده‌‎اند.

رئیس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر این گزاره که بر اساس رهنمود‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری و همچنین دستورات رئیس قوه قضاییه است، اجرای برنامه‌های عملی و اثر بخش را ضمن هم افزایی با سایر دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار داده ایم، تصریح کرد: در اقدامی نو برگزاری نشست‌های ملاقات‌های تخصصی و اثر بخش را در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود: در اولین اقدام ضمن دعوت از نمایندگان تام الاختیار از سوی استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و اقتصادی مرتبط با حوزه تولید و صنعت در نظر داریم به صورت منظم جلسات ملاقات و دیدار با کار آفرینان، مدیران و صاحبان کارخانه ها، صنایع و شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان را در هر ماه برگزار و ضمن حمایت از سرمایه گذاری در حوزه تولید، موانع و مشکلات در مسیر فعالان حوزه تولید را رفع کنیم.

القاصی با اشاره به مصوبات شورای قضایی استان تهران، بیان کرد: بازدید‌های میدانی از واحد‌های تولیدی و صنعتی در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری قرار گرفته است و طی دستورالعملی از حوزه‌های قضایی استان خواسته شده تا با ایجاد شعب اختصاصی پرونده‌های مرتبط با واحد‌های تولیدی و صنعتی خارج از نوبت و به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران؛ هفته گذشته با حضور میدانی به اتفاق بیش از ۲۰ نفر از مدیران استان در شهرک صنعتی نصیرآباد شرستان رباط کریم حضور یافت و با مدیران واحد‌های تولیدی در این شهرک از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز