خبرگزاری کار ایران

امیر آشتیانی :

تلاش خود را برای مبارزه با یکجانبه گرایی تقویت خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۲۰۲

وزیر دفاع کشورمان پس از ورود به دهلی گفت: در این فرصت پیش آمده ان شاءالله به تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست های نظام اسلامی به ویژه در زمینه مواردی مانند مقابله با یکجانبه گرایی برخی کشورها، مقابله با تروریسم و افراط گرایی، تلاش های خود را گسترده تر خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران پس از ورود به فرودگاه دهلی در جمع خبرنگاران گفت:سازمان همکاری شانگهای یکی از کانون های بسیار مهم تحولات منطقه ای و جهانی است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار است که در سطح وزارت دفاع  در اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای شرکت می کند.

امیر آشتیانی تصریح کرد: در این فرصت پیش آمده ان شاءالله به تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست های نظام اسلامی به ویژه در زمینه  مواردی مانند مقابله با یکجانبه گرایی برخی کشورها، مقابله با تروریسم و افراط گرایی، تلاش های خود را گسترده تر خواهیم کرد.

وزیر دفاع با بیان اینکه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای در ابعاد قدرت ملی، بخش های اقتصادی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی و سایر بخش هایی که می‌توانیم مواضع مان را مطرح کنیم فرصت ساز خواهد بود ادامه داد: در همین چارچوب دیدارها و ملاقات هایی با وزرای دفاع سایر کشورها در راستای منافع جمهوری اسلامی ایران و تقویت ثبات منطقه خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز