خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

توضیحات مدیرمسئول انصاف نیوز درباره حکم محرومیت از فعالیت مطبوعاتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۱۴۲

علی اصغر شفیعیان درباره موضوع شکایت منجر به محرومیت از فعالیت مطبوعاتی گفت: این پرونده در نیمه دوم سال۱۴۰۰ تشکیل شد و این شکایت مربوط به تجمیع مطالبی که ۱۱ مورد در سال‌های گذشته در انصاف نیوز منتشر شده بود است که باعث صدور حکم محرومیت از فعالیت مطبوعاتی شد.

علی‌اصغر شفیعیان مدیرمسئول پایگاه خبری انصاف نیوز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات محرومیت سه ساله خود از فعالیت رسانه‌ای گفت: حکم صادر شده در مرحله ابلاغ و اجرا قرار دارد. این اتفاق خیلی کم رخ می‌دهد و حکم محرومیت از مسئولیت مطبوعاتی خیلی شایع نیست، بنابراین روال اجرای آن، خیلی شفاف و روشن نیست و روز گذشته این حکم به من ابلاغ شد. ضمن آنکه با هیئت نظارت بر مطبوعات بر فرآیند اجرای این حکم وارد مذاکره شدم و در حال پیگیری آن برای اجرا هستم. از طرف دیگر نیز، از طرف دیوان عالی کشور پیگیر هستم تا دستور توقف اجرای حکم را که درخواست آن را بهمن ماه سال گذشته دادم بگیرم.

وی افزود:‌ این درخواست در دیوان عالی هم اکنون در شعبه هفتم در حال پیگیری است و امیدوارم دستگاه قضایی دستور توقف اجرا را صادر کند و فرصت دیگری در دستگاه قضایی به وجود بیاید تا بار دیگر مجددا پرونده بررسی شود و این حکم نقض شود.

مدیرمسئول انصاف نیوز در پاسخ به این سوال که موضوع شکایت که منجر به صدور حکم شده چیست؟ گفت: این پرونده در نیمه دوم سال۱۴۰۰ تشکیل شد و این شکایت مربوط به تجمیع مطالبی است که ۱۱ مورد در سال‌های گذشته در انصاف نیوز منتشر شده بود که باعث صدور حکم محرومیت از فعالیت مطبوعاتی شد.

شفیعیان در پاسخ به این سوال که نتیجه درخواست چه زمانی مشخص خواهد شد؟ گفت: امیدوارم هر چه زودتر این موضوع مشخص شود و اختلالی هم در مدیریت کار انصاف به وجود نیاید تا بتوانیم با قدرت کار را ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز