خبرگزاری کار ایران

علی پور خنکداری در تذکری خطاب به رئیس‌جمهور:

چه کسی به وزیر صمت اجازه داده برای واردات خودرو ۵۰۰ میلیون تومان از مردم دریافت کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۰۲۹

نماینده مردم قائمشهر در مجلس در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: مجلس واردات خودرو را تصویب کرده اما متاسفانه از آن برداشت غلطی شده و از مردم ۵۰۰ میلیون تومان دریافت شده است، چه کسی به وزارت صمت اجازه داده که با این شیوه با مردم برخورد کند.

به گزارش ایلنا،  کمال علی پورخنکداری در نشست علنی امروز ( یکشنبه، ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: مجلس واردات خودرو را تصویب کرده اما متاسفانه از آن برداشت غلطی شده و از مردم ۵۰۰ میلیون تومان دریافت شده است، چه کسی به وزارت صمت اجازه داده که با این شیوه با مردم برخورد کند.

وی در تذکری به وزیر بهداشت در مورد بیمارستان رازی قائمشهر، افزود: کار این بیمارستان به اتمام رسیده، علت عدم افتتاح آن چیست؟ می طلبد این موضوع سریع تر پیگیری شود و همچنین مجوز راه اندازی دو دانشکده دندانپزشکی و روانشناسی برای شهرستان قائمشهر اخذ شده می طلبد تکمیل این پروژه ها در دستورکار قرار گیرد.

نماینده مردم قائم شهر ،سوادکوه ،جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس یازدهم خطاب به وزیر راه و شهرسازی، گفت: پل سفید گره ترافیکی حوزه انتخابیه را حل می کند، می طلبد تکمیل این پروژه موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز