خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

در کارهای فرهنگی باید به‌دنبال جریان‌سازی مثبت و سازنده بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۸۷۸

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: یکی از راه های مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان، جهاد تبیین است که امروز جهاد تبیین یک فریضه است و هر فردی در این راستا تلاش کند مشمول اجر و پاداش الهی خواهد شد.

به گزارش ایلنا،  از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام والمسلمین ضیاء الدین آقاجانپور در دیدار با کارکنان این سازمان ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان افزود: این ماه زمان برخورداری از فرصت ها، رحمت و برکت پروردگار و بهترین زمان برای بازگشت و مغفرت الهی است؛ این ماه  فرصت بسیار مناسبی است که بتوانیم یک تحول معنوی در درون خود به وجود آوریم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال های متمادی است که عناوینی را برای سال ها نامگذاری می کنند؛ این نامگذاری ها جنبه تکلیفی داشته و همه ما و مسئولین باید  برای تحقق آن همت خود را به کار بگیریم تا آثار مثبت آن در کشور نمایان شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه بحمدالله در سالیان اخیر وزارت دفاع، یکی از دستگاه های پیشرو در تحقق شعار سال بوده است، گفت: امسال نیز ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا سهم لازم را در تحقق این فرمان مطاع رهبر عظیم الشان انقلاب داشته باشیم.

آقاجانپور با بیان اینکه حضور عقیدتی سیاسی باید منجر به نفوذ در قلب ها و درنهایت تقویت معنویات در زندگی کارکنان و خانواده ها باشد گفت: ما باید با روحیه مردمی در بین همکاران و کارکنان حاضر شویم و ملجا و پناه آن ها باشیم و حضور ما  در راستای حل مشکلات و گره گشایی کارکنان در مجموعه های وزارت دفاع نسبت به گذشته و بیش از پیش محسوس و تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: یکی از کارهای بزرگی در سال گذشته انجام شد طرح بزرگ نهضت بصیرت افزایی در وزارت دفاع بود که ما در سال گذشته ۴۸۰۰۰ نفر را برای این طرح اعزام کردیم و در نظر داریم این برنامه را برای سال ۱۴۰۲ به صورت گسترده، متنوع و با تعداد بیشتری برگزار نماییم.

آقاجانپور با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در روشنگری و بیان حقایق گفت: امروز شاهد گشوده شدن جبهه وسیع فرهنگی دشمن و مقابله با تمام امکانات و نیروهای خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و این جنگ ترکیبی نشان دهنده اوج کینه و لجاجت دشمنان قسم خورده با انقلاب، نظام و مردم شریف ایران اسلامی است؛ و یکی از راه های مقابله، جهاد تبیین است که امروز جهاد تبیین یک فریضه است و هر فردی در این راستا تلاش کند مشمول اجر و پاداش الهی خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: در کارهای فرهنگی باید به دنبال جریان سازی مثبت و سازنده باشیم و باید محصولات، نوشته ها و منشوراتی را منتشرکنیم که برای خواننده جذاب و تاثیر گذار باشد؛ تقریظ بر کتب ارزشمند از جانب مقام معظم رهبری باعث گسترده شدن فرهنگ کتابخوانی گردیده است؛ یکی از اقدامات ما در وزارت دفاع این است که این کتب ارزشمند را در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم.

وی در خصوص برپایی غرفه های فرهنگی در فروشگاه های اتکا اذعان کرد: با توجه به ظرفیتی  که در  فروشگاه های اتکا در سرتاسر کشور وجود دارد ما باید با راه اندازی غرفه های فرهنگی بیشتر به ویژه غرفه های مخصوص حجاب و عفاف این فروشگاه به عنوان نماد یک فروشگاه ایرانی اسلامی در جامعه مطرح کنیم. 

حجت الاسلام آقاجانپور در این جلسه ضمن مرور انتظارات و فرامین فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) برنامه های راهبردی سال ۱۴۰۲ را ابلاغ و نکات مهم را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز