خبرگزاری کار ایران

پاسخگویی رئیس سازمان انرژی اتمی به تماس‌های مردمی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۰۶۳

معاون رئیس‌جهمور و رئیس سازمان انرژی اتمی همزمان با ۲۰ فروردین «روز ملی فناوری هسته‌ای» برای دومین بار در دولت سیزدهم، امروز یکشنبه میهمان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بود.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی در راستای ارتباط بی‌واسطه مسوولان با مردم، ظهر امروز یکشنبه ۲۰ فروردین «روز ملی فناوری هسته‌ای» در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافت و به صورت بی‌واسطه به سوالات، مسایل و مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف پاسخ داد.

معاون رئیس‌جمهور با همراهی حجت الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ظهر روز ۲۰ فروردین‌ ماه «روز ملی فناوری هسته‌ای» به‌صورت برخط پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات مردمی بود.

 در طول برگزاری این برنامه، رئیس سازمان انرژی اتمی دستوراتی را برای رسیدگی به درخواست‌های مردمی نظیر امکان جذب نخبگان در سازمان، جذب نیروی انسانی در مراکز هسته‌ای ، پیگیری مطالبات عمومی مردم استان بوشهر، ‌پیگیری مسایل معیشتی کارکنان؛ پیگیری مشکلات بازنشستگان و... صادر کرد.

همچنین برخی از نخبگان و پژوهشگران طرح‌ها و برنامه‌هایی پیشنهاداتی را در زمینه توسعه و فناوری هسته‌ای ارایه کردند که مقرر شد برنامه علمی و پژوهشی خود را برای بررسی‌های بیشتر به سازمان انرژی اتمی ایران ارسال کنند.

در پایان برنامه پاسخگویی به مردم، رییس سازمان انرژی اتمی ایران از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز