خبرگزاری کار ایران

در هفته جاری و باحضور رئیس سازمان انرژی اتمی انجام می‌شود؛

ادامه نظارت کمیسیون اصل نود بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۵۹۶

رئیس سازمان انرژی اتمی به منظور بررسی آخرین وضعیت نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران هفته جاری به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی دعوت شده است.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی در هفته جاری  از شنبه  تا سه شنبه جلساتی دارند.

دستور کار کمیسیون برای هفته جاری به شرح زیر است:

یکشنبه:

جلسه هیات رئیسه کمیسیون برای بررسی و تصمیم گیری درخصوص پرونده ها و شکایات واصله.

جلسه عمومی کمیسیون برای بررسی گزارش عملکرد سالانه کمیسیون و بحث و تبادل نظر پیرامون نحوه پیگیری پرونده ها و اولویت های تصویب شده در سال جاری.

دوشنبه:

جلسه کمیسیون با حضور وزیر بهداشت و معاونین و رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار وزارت امور اقتصادی ودارایی در خصوص بررسی آخرین وضعیت: افزایش ظرفیت رشته های پزشکی ، اخذ مابه التفاوت از اعضای زنجیره تولید و توزیع در طرح دارویار ، عملکرد وزارت بهداشت در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار ، تجمیع حساب های دانشگاه های علوم پزشکی در خرانه کل کشور.

جلسه کمیسیون با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران.

سه شنبه:

جلسه کمیته اقتصادی کمیسیون با حضور نمایندگان دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش های مجلس درخصوص طرح اصلاح قانون دیوان محاسبات کشور.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز