خبرگزاری کار ایران

پیام نوروزی فرمانده پدافند هوایی ارتش:

سال پیش رو و سال‌های آینده پیشرفت‌های چشمگیری خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۵۵۹

همزمان با آغاز سال نو و تقارن این روزها با ماه رمضان فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با گرامیداشت یاد شهدا، این روزها را به ملت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در متن پیام امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد می‌خوانیم: «بسم الله الرحمن الرحیم. تقارن خجسته ایام عید نوروز را که امسال با طلیعه ماه مبارک رمضان همراه است به همه  هم‌میهنان عزیز بخصوص خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می‌کنم.

سال ۱۴۰۱ به برکت ایمان و تلاش مخلصانه رزمندگان جان بر کف نیروی پدافند هوایی ارتش از جهات متعدد سالی به یاد ماندنی و توام با موفقیت های چشمگیر بود؛ رشادت‌ها و توفیقات بدست آمده در طراحی، تولید و افزایش برد سامانه‌های پدافندی و موشکی، اجرای طرح های همیاری، مردمیاری و محرومیت زدایی همه و همه نوید بخش و راهگشا بود.

این سال را در حالی به پایان رساندیم که نیروی پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن نیروی انسانی متعهد، متدین، باذکاوت و پاک سرشت، گوش به فرمان ولی امر و مولای خود در راه دفاع مخلصانه و ایجاد امنیت و آرامش پایدار در سرتاسر مرزهای هوایی کشورمان از ارتفاعات صعب العبور و سر به فلک کشیده شمال غرب و غرب کشور و تحمل سرمای طاقت فرسا در زمستان این مناطق و نیز دشت های تفتیده جنوب و جنوب شرق کشور و همچنین نقاط حساس و راهبردی در شرق و شمال شرق کشور، در راه دفاع از حریم ولایت، ارزش ها و آرمان های والای انقلاب شکوهمند اسلامی همواره پیشگام و پیش قدم بودند.

به یقین تداوم آن، مستلزم تدبیر، برنامه ریزی، تلاش و همتی مضاعف از سوی تمامی سازمان ها، آحاد و اقشار ملت عزیزمان است که اینجانب امید و اطمینان دارم که به لطف خداوند سبحان و با همت والای غیورمندان پدافند هوایی ارتش در سال پیش رو و سال های آینده پیشرفت های چشمگیری در تمامی عرصه‌ها خواهیم داشت.

امیدوارم همگی از سفره پربرکت فیوضات ربوبی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در برابر خدا دل‌ها را جلا داده و توفیق بهره گیری از درجات این ماه خجسته در سایه انفاس قدسیه حضرت ولیعصر(عج) را مسئلت می‌کنم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز