خبرگزاری کار ایران

امیر واحدی:

مدت زمان پرواز جنگنده‌های نهاجا افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۴۷۹

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت:‌ یکی از مهمترین دستاوردهای نیروی هوایی در سال جاری ارتقای مدت زمان پروازی به واسطه سوخت‌گیری‌های متوالی در آسمان کشور به ویژه بر فراز خلیج فارس است که این موضوع موجب ترس و واهمه دشمنان از قدرت و توان عملیاتی نیروی هوایی شده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در جمع کارکنان اشراف فرماندهی این نیرو، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه پایگاه زیرزمینی عقاب ۴۴ یکی از اقدامات ما برای رسیدن به قدرت بازدارندگی بیشتر در مقابل تهدیدات دشمنان است، گفت: یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های نیروی هوایی در سال جاری ارتقای مدت زمان پروازی به واسطه سوخت گیری‌های متوالی در آسمان کشور بویژه بر فراز خلیج فارس است که این موضوع موجب ترس و واهمه دشمنان از قدرت و توان عملیاتی نیروی هوایی شده است.

وی با بیان اینکه اشراف بر عملکرد و فعالیت یگان‌ها موجب تقویت نقاط قوت و از میان برداشتن نقاط ضعف شده است، اظهار داشت: امروز ارتقای توانمندی، عملکرد، همکاری و هم افزایی در بخش‌های مختلف موجب رشد، تحول، الگو سازی و نقطه عطفی برای نیروی خوشنام نیروی هوایی ارتش در تجلی نیرویی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه دا: در صحنه بودن فرماندهان و مدیران، عاملی برای امیدآفرینی و استفاده از ظرفیت نخبگان جوان است و توجه به امور مدیریتی و مباحث فرهنگی در حوزه‌های مختلف عاملی برای تعالی و رشد تمامی کارکنان شده است.

به گفته واحدی، امروز اثربخشی برنامه‌های اشراف نشان از حرکت رو به جلو و همت و تلاش شبانه‌روزی تمامی عزیزان در حوزه اشراف فرماندهی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز