خبرگزاری کار ایران

مسئول تیم پزشکی نهاجا در مرز مهران خبر داد؛

ارائه خدمات پزشکی به هزار و ۹۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۸۳۰

مسئول تیم پزشکی اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی هوایی ارتش در مرز تاکید کرد: تیم پزشکی نیروی هوایی ارتش از ۱۷ شهریور ماه تاکنون به هزار و ۹۰۰ نفر از زائران خدمات پزشکی ارائه کرده است.

به گزارش ایلنا، قربانعلی عقیلی با اشاره به عملکرد تیم پزشکی این نیرو در روزهای آغازین زیارت اربعین حسینی گفت: با عنایت به آغاز خدمت رسانی اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش از تاریخ ۱۷ شهریور ماه، پذیرش بیماران و مراجعه کنندگان شروع شد که بحمدالله روال رسیدگی به نحو مطلوب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمامی سامانه‌ها آماده به کار هستند و جای هیچ گونه نگرانی نیست، اظهار داشت: در این راستا تعداد ۳۴ تخت در حال حاضر آماده خدمت‌رسانی هستند که این تعداد برای مراکز پزشکی سیار عدد قابل توجه و قابل قبولی است.

مسئول تیم پزشکی اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی هوایی ارتش ادامه داد: در حال حاضر بخش‌های سیار دندانپزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل و داروخانه با حضور ۵۶ نفر از متخصصان بیهوشی، اورژانس، رادیولوژی، قلب و پزشکان عمومی و طب سنتی در حال خدمت‌رسانی به زائران حسینی (ع) هستند.

عقیلی با بیان اینکه تاکنون به هزار و ۹۰۰ نفر از زائران خدمات پزشکی ارائه شده است، تصریح کرد: در حال حاضر در مرز مهران دو دستگاه آمبولانس، یک آمبولانس اتوبوسی ۱۳ تخته و پست امداد چهار تخته مستقر هستند که در شرایط اضطراری وظیفه رسیدگی و انتقال بیماران احتمالی را برعهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز