خبرگزاری کار ایران

امیر هادیان:

نظام پزشکی پیشران سلامت در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۵۶۴

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: نظام پزشکی ما به عنوان رکن رکین سلامت، موتور محرکه و پیشران جامعه است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ مهدی هادیان در مراسم تجلیل از پزشکان و کادر درمان اداره بهداشت و درمان نهاجا ضمن گرامیداشت زادروز ابوعلی سینا و تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی با تأکید بر هنر و شهامت پزشکان در عرصه خدمات‌رسانی گفت: در دوران کرونا وقتی وحشت از ویروس کرونا بر جامعه غالب شده بود شما پزشکان عزیز با شهامت مثال‌زدنی و با هنر پزشکی خود جان بر کفانه به مداوای بیماران پرداختید.

وی ادامه داد: امروز جایگاه نظام پزشکی ما به ویژه پزشکان و کادر درمان جان بر کف ایران اسلامی به عنوان رکن رکین سلامت و موتور محرکه و پیشران جامعه هستند.

به گفته جانشین نیروی هوایی ارتش، جامعه پزشکی ما از ارکان حوزه امنیت پایدار، قدرت، بازدارندگی و پزشکان ما سربازان در حوزه سلامت جامعه هستند.

هادیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پزشکان شهید به خصوص شهدای مدافع سلامت ارتش و نیروی هوایی اظهار داشت: شما با خدماتی که در دوران کرونا به خانواده‌های نظامی و غیرنظامی ارائه کردید باعث سرافرازی جامعه پزشکی و ارتش شدید که این یکی دیگر از افتخاراتی است که شامل نیروی هوایی ارتش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز