خبرگزاری کار ایران

امیر دریادار سیاری:

فعالیت‎‌های پژوهشی موجب پیدا کردن راه‌حل برون رفت از مشکلات آینده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۳۷۴

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: انجام فعالیت‌های پژوهشی موجب خلاقیت، نوآوری و پیدا کردن راه حل برای برون از مشکلاتی می‌شود که در آینده با آنها روبه رو خواهیم شد.

 به گزاش ایلنا، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارمین همایش دستاوردهای علمی - پژوهشی معاونت اطلاعات آجا که  با حضور فرماندهان، مسئولان و جمعی از پیشکسوتان اطلاعات ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: بخش اطلاعات یکی از بخش‎های موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران است که توانسته نیازهای اطلاعاتی سایر سازمان‎ها را نیز برطرف کند که این یک حرکت بسیار خوب و موفق است.

 

وی افزود: اگر واقعاً می‌خواهیم یک کار عالمانه و موفق انجام دهیم و یک ماموریت را به خوبی به پایان برسانیم قطعاً نیاز به پژوهش داریم بدون پژوهش دقیق و علمی هیچ نتیجه موفقی حاصل نمی شود.

امیر دریادار سیاری با اشاره به اهداف پژوهش در کلام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه  هدف از  انجام پژوهش ها می‌تواند رسیدن به مرجعیت و حل مسائل داخلی کشور باشد، خاطر نشان کرد: ما نیز باید با همین نگاه به دنبال انجام پژوهش برای ارائه راه حل به منظور  حل مسائل ارتش جمهوری اسلامی ایران و کشور  باشیم.

وی با تاکید بر نقش اطلاعات در موفقیت یک عملیات گفت: باید اطلاعات لازم را در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و به ویژه نظامی در دسترس داشته باشیم تا ماموریت مان را خوب انجام دهیم؛ اما اگر اطلاعات کافی نداشته باشیم دچار غافلگیری راهبردی خواهیم شد.

امیر دریادار سیاری با اشاره به دومولفه شناخت محیط و مرجعیت علمی در حوزه اطلاعات، خاطر نشان کرد: تسلط بر محیط موجب شناخت به‌هنگام تهدیدات می‌شود که راه‎های مقابله با تهدیدات را در جلسات مختلف بازی جنگ بررسی می‌کنیم، اما در بعد دوم رسیدن به مرجعیت یعنی اینکه ما آنقدر تسلط داشته باشیم که دیگران بیایند و  از توانایی ما استفاده کنند، امروز  پایایی و روایی اطلاعات به دست آمده و جمع آوری شده توسط معاونت اطلاعات ارتش به قدری قابل اطمینان است که  همه سازمان‌های دولتی از آن بهره می‌برند و این یک نوع مرجعیت است.

  وی با تاکید بر توجه ویژه بر انجام تحقیق و پژوهش گفت: انجام فعالیت‎های پژوهشی موجب خلاقیت و نوآوری و پیدا کردن راه حل برای برون رفت از مشکلاتی می شود که در آینده با آنها روبه رو خواهیم شد.

در پایان این مراسم محصولات پژوهشی معاونت اطلاعات ارتش رونمایی شد و از پژوهشگران برتر حوزه اطلاعات تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز