خبرگزاری کار ایران

منتظری:

باید با همه محدودیت‌ها برای اجرای عدالت و رسیدگی به امورات مردم تلاش کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۰۳۶

دادستان کل کشور گفت: نظام اسلامی به پشتوانه‌ مردمی، در مقابل همه‌ توطئه‌ها محکم ایستادگی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور در سفر به ساوه در جمع کارکنان دادگستری شهرستان ساوه گفت: امروز دشمن برای به زانو درآوردن ملت ایران همه تلاش خود را بکار گرفته، اما نظام اسلامی به پشتوانه‌ مردمی، در مقابل همه‌ این توطئه‌ها محکم ایستادگی می‌کند.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به سرمایه عظیم پشتوانه‌ مردمی انقلاب اسلامی افزود: در جریانات اخیر دشمن همه سرمایه و قدرت خود را با استفاده از شبکه‌های رسانه‌ای خود به میدان آورده بود، اما مردم بصیر و انقلابی ایران در دفاع از ارزش‌های امام و شهدا، با حضور اعجاب انگیز خود همه نقشه‌ها را خنثی کردند.

دادستان کل کشور در ادامه خطاب به دادستان‌های کشور گفت: بیش از ۱۰۰۰ وطیفه و مسئولیت بر عهدۀ دادستان‌ها تکلیف شده است و همه وظیفه دارند در جهت احقاق حقوق عامه با برخورداری از همه‌ ظرفیت‌ها، به وظائف خود عمل کنند.

حجت الاسلام منتظری حرکت همه قضات و کارکنان دستگاه قضائی برای خدمت مجاهدان به مردم را ضروری بیان کرد و ادامه داد: امروز با همه محدودیت‌های دستگاه قضائی اعم از بودجه، نیروی انسانی و ضعف‌های قوانین و فاصله با جایگاه مطلوب دستگاه قضائی، باید برای اجرای عدالت و رسیدگی به امورات مردم به صورت شبانه روزی سعی کنیم.

او اضافه کرد: دستگاه قضایی، دارای جایگاه خطیر و سنگینی است و کلیه کارکنان شریف آن برای برآورده شدن واقعی انتظارات از مجموعه، با بی‌طرفی و حساسیت، ادای وظیفه و تکلیف کنیم.

حضور در گلزار شهدا، نشست با کارکنان دادگستری، شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از دو واحد صنعتی از برنامه‌های دادستان کل کشور در هفدهمین سفر استانی رئیس و معاونان دستگاه عدلیه کشور به ساوه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز