خبرگزاری کار ایران

دادستان زاهدان:

برای متهمان پرونده قتل ابراهیم ریگی پرونده قضایی تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۱۵۱

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان از تشکیل پرونده قضایی برای متهمان فوت ابراهیم ریگی در زاهدان خبر داد.

به گزارش ایلنا، در روز‌های گذشته رسانه‌های معاند و ضد انقلاب با اعلام خبری مدعی شدند فردی به نام ابراهیم ریگی در زاهدان، در جریان بازداشت توسط ماموران کلانتری مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفته و در داخل بازداشتگاه جان باخته است.

 شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان درمورد جزییات فوت ابراهیم ریگی، گفت: فرد مورد اشاره ۲ شاکی خصوصی داشته است.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: شاکیان ابراهیم ریگی به اتهام خیانت در امانت و کلاهبرداری در دادگستری چابهار از وی شکایت و حکم جلب وی را دریافت کرده بودند.

وی ادامه داد: نیابت قضایی برای بازداشت ابراهیم ریگی به شهرستان زهدان داده شده بود، اما شاکیان خصوصی به صورت خودسرانه اقدام به دستگیری وی می‌کنند.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: شاکیان خصوصی ابراهیم ریگی عصر روز واقعه در مسیر تردد وی کمین کرده و اقدام به تعقیب او می‌کنند.

شمس آبادی ادامه داد: در جریان تعقیب و گریز، ابراهیم ریگی روی زمین می‌افتد و از حال می‌رود، شاکیان او با اورژانس تماس می‌گیرند و اورژانس به محل اعزام می‌شود و طبق اعلام اورژانس، ابراهیم ریگی به علت ایست قلبی فوت کرده است.

شمس آبادی گفت: در حال حاضر دو شاکی ابراهیم ریگی به اتهام قتل از ناحیه بازپرس ویژه قتل در بازداشت هستند تا پزشکی قانونی علت تامه فوت را اعلام کند. بعد از اعلام نتیجه از سوی پزشکی قانونی تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

وی گفت: ادعا‌ها در مورد ضرب و شتم ابراهیم ریگی در کلانتری صحت ندارد و در زمان فوت وی ماموران کلانتری در محل حضور نداشته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز