خبرگزاری کار ایران

متهم پرونده کلاهبرداری ۳۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان نقده بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۰۳۲

رئیس کل دادگستری استان از دستگیری متهم اصلی پرونده کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان نقده خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی، از دستگیری متهم اصلی پرونده کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان نقده خبر داد.

عتباتی گفت: متهم با تاسیس شرکت صوری و موهوم در شهرستان نقده و جمع آوری وجوه نقد از شهروندان با وعده پرداخت سود‌های کلان و انتصاب خود به برخی مسئولان شهری اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

وی افزود: این متهم به طرز ماهرانه با اغفال و غریب شهروندان اموال آن‌ها را از دستشان خارج می‌نمود که توانسته بود بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال وجوه نقد مردم را به چنگ آورد.

رئیس کل دادگستری استان افزود با هماهنگی اداره اطلاعات و دادگستری کل استان پرونده تشکیل و متهم در یکی از استان‌ها دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان خطاب به مردم توصیه‌ای نمود و بیان داشت از همه مردم عزیز وبزرگوار می‌خواهیم بدون تحقیق و تفحص در مورد افراد اموال خود را به راحتی در اختیار این مجرمین و کلاهبرداران قرار ندهند و توصیه‌های قضائی و انتظامی را کاملا جدی بگیرند چرا که کلاهبرداران از سادگی و اغفال شهروندان سوء‌استفاده می‌کنند و اموال آن‌ها را می‌برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز