خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خبرداد؛

کشف باندهای مجرمین تقلب سئوالات آزمون سراسری کنکور در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۸۴۷

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف باندهای مجرمین تقلب و افشای سوالات آزمون سراسری در دو شهرستان استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی گفت: حسب اعلام دادستان های این شهرستان ها با گزارش واصله از اداره اطلاعات مبنی بر وجود باندهای مجرمین تقلب و افشای سوالات آزمون سراسری در دو حوزه قضایی استان با دستور قضایی اقدامات شناسایی انجام و طی عملیات های جداگانه ای اعضای این باندها دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این باندها بصورت سازمان یافته در راستای تقلب در کنکور سراسری سال 1401، ضمن عقد قرارداد با داوطلبین کنکور و تجهیز داوطلبان به تجهیزات فنی و استخدام افرادی بعنوان کلیدزن، در صدد بودند زمینه ورود افراد فاقد صلاحیت  به دانشگاه های کشور را در رشته های پر طرفدار فراهم نمایند که با این اقدام قضایی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری استان افزود: متهمین دستگیر شده ضمن قبول اتهامات وارده مطالبی را در خصوص نحوه فعالیت شبکه مجرمانه ارائه نموده و پرونده جهت رسیدگی و تحقیقات تکمیلی و همچنین شناسایی سایر عوامل و همدستان به مراجع قضایی ارجاع و متهمین با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز