خبرگزاری کار ایران

در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲؛

تکلیف وزارت نفت برای نحوه دریافت مابه التفاوت بهای خوراک نفت خام و میعانات گازی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۰۱۱

نمایندگان مجلس در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۲ به تعیین نحوه دریافت مابه التفاوت بهای خوراک نفت خام و میعانات گازی پالایشگاهها و شرکتهای پتروشیمی و ‌فراورده‌های نفتی توسط وزارت نفت از طریق شرکت های دولتی تابعه ذیربط پرداختند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (شنبه، ۶ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، با مفاد بند (و) و (ح) این لایحه موافقت کردند.

مفاد بندهای (و) و (ح) به شرح ذیل است:

و-وزارت نفت از طریق شرکتهای دولتی تابعه ذی‌ربط موظف است مابه‌التفاوت بهای خوراک نفت خام و میعانات گازی پالایشگاهها و شرکتهای پتروشیمی و ‌فراورده‌های نفتی دریافتی خریداری شده از آنها را از طریق گشایش اعتبارات اسنادی (ال.سی ریالی و ارزی) دریافت نماید.

ح-  به وزارت نفت از طریق شرکت دولتی تابعه ذی‌ربط اجازه داده می‌شود نسبت به أخذ معادل ریالی دو و نیم درصد (۲/۵%) ارزش فروش هر تن اتیلن تولیدی حاصل از خوراک صرفاً اتان اقدام نماید. وجوه مذکور پس از وصول به ردیف درآمدی شماره ۱۶۰۱۲۷ جدول شماره (۵) این قانون نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز