خبرگزاری کار ایران

بیش از ۲ هزار ردیف کالای اموال تملیکی قزوین به ارزش ۱۲۲ میلیارد ریال تعیین تکلیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۹۰۹

رئیس کل دادگستری استان قزوین، از تعیین تکلیف ۲ هزار ردیف کالای موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی استان به ارزش ۱۲۲ میلیارد ریال در ۹ ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در تشریح اقدامات دادگستری استان قزوین در جهت تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی وگمرک استان، با اشاره به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، اظهارکرد: دادگستری استان قزوین در ۹ ماهه سال‌جاری به تعدادی از پرونده سازمان اموال تملیکی رسیدگی کرده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، افزود: بر همین اساس و درهمین بازه زمانی کالاهای مربوط به این تعداد پرونده موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان، با ازرش ۱۲۲ میلیارد ریال با اقداماتی از جمله « فروش، استرداد، واگذاری، اعاده و انهدام » تعیین تکلیف شده‌اند.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه سال‌جاری بازدیدهای مستمری توسط رئیس و مسئولان دادگستری استان قزوین از انبارهای اموال تملیکی استان صورت گرفته است، افزود: در نتیجه این بازدیدها و اقدامات مذکور در کمتر از یک سال گذشته ۲ هزار و ۴۴ ردیف کالا موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تعیین تکلیف شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز