خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی در گفت‌وگو با ایلنا:

هنر اجباری نیست/ ما در حوزه هنر فقط صادرکننده مجوز و مشوق هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۸۳۷

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما در حوزه فرهنگ صادر کننده مجوز هستیم، مشوق هم هستیم اما هرکسی خودش تصمیم گیرنده است.

محمد مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برگزاری جشنواره‌های ایام دهه فجر گفت: جشنوارهایی که برگزار شد همگی هم به لحاظ استقبال هنرمندان و هم به لحاظ استقبال مردم بیش از انتظارات ما بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: نظم و فرآیندها رعایت شد، اگر نگاهی به جشنواره فجر داشته باشید خواهید دید بهترین داوران، بهترین اجراها و پرشورترین استقبال صورت گرفت و صدها نفر پشت در مراسم اختتامیه بودند.

وی درباره برگزاری جشنواره موسیقی فجر عنوان کرد: جشنواره موسیقی را هم در همین شب‌ها داشتیم. در شب‌های جشنواره موسیقی تقریبا سالن‌ها مملو از جمعیت بود و این امر نشان می‌دهد به سمتی رفتیم که کارها به خوبی انجام شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا خوانندگان برای حضور در جشنواره موسیقی فجر با اجبار مواجه بودند، گفت: شدنی است، مگر است؟ مگر خوانندگی و هنر اجباری است؟ این همه آدم هستند این همه هم نیستند.

وی تاکید کرد: اگر اجباری باشد باید برای همه باشد اگر هم نباشد برای هیچکس نیست. ما در حوزه فرهنگ صادر کننده مجوز هستیم، مشوق هم هستیم اما هرکسی خودش تصمیم گیرنده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز