خبرگزاری کار ایران

در دیدار امیر ولدی با سرلشکر سلامی مطرح شد؛

اتحاد ارتش و سپاه موجب هراس دشمن شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۷۹۸

فرمانده پایگاه وحدتی دزفول به مناسبت ولادت امام حسین (ع) با فرمانده کل سپاه پاسداران دیدار و گفت‌وگو کرد و اعلام شد که اتحاد ارتش و سپاه موجب هراس دشمن شده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی فرمانده پایگاه هوایی وحدتی دزفول همزمان با روز پاسدار با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

سردار سرلشکر سلامی در این دیدار که در حاشیه سفر به خوزستان انجام شد، گفت: قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت، هراس دشمن و رضایت فرمانده معظم کل قوا گردیده است‌.

وی در ادامه ضمن تقدیر از فرماندهان ارتش و سپاه در شمال خوزستان، نیروهای مسلح را متحد و با بصیرت خواند و افزود: دو بال نظامی کشور یعنی ارتش و سپاه مایه افتخار نظام هستند و با تمام قوا در هر زمان و هر مکان که لازم باشد تا پای جان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

در ادامه این دیدار امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی فرمانده پایگاه شکاری وحدتی ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گزارشی از عملکرد و توان نظامی این پایگاه ارائه داد و گفت: اتحاد، همفکری و هم افزایی ارتش و سپاه که به تعبیر مقام معظم رهبری ید واحد هستند، در بالاترین سطح ممکن در این منطقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز