خبرگزاری کار ایران

سردار حاجی‌زاده:

امروز کشورهای بزرگ محتاج ایران هستند/ حل مشکلات اقتصادی به مراتب از مباحث حوزه نظامی راحت‌تر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۸۴۰

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: از اوایل انقلاب با تمام محدودیت‌ها امید به آینده و موفقیت زیاد بود و امروز کشورهای بزرگ محتاج ایران هستند؛ زیرا رو به جلو حرکت کردیم و به کم قانع نبودیم.

به گزارش ایلنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه امروز (سه‌شنبه) در نهمین یادواره شهید «حسن طهرانی‌مقدم» که دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکرم که در جمع شما نخبگان حضور پیدا کردم و باید از شما نخبگان هم تقدیر کنم و هم تبریک عرض کنم به خاطر همتی که دارید و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می‌دارید.

سردار حاجی‌زاده افزود: بعضی‌ها می‌گویند رسیدن به مقام شهدا و پیمودن راه مجاهدان استثنایی است؛ بله مقام شهدا را به هیچ وجه قادر نیستیم درک کنیم؛ ولی مسیری که طی می‌کنند برای هر کسی که دل در گرو این کار دارد، دست‌یافتنی است و اگر در این مسیر قدم بگذاریم، خدا هم برکت می‌دهد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاس گفت: بعضی‌ها تصور می‌کنند شهدا تارک دنیا هستند، در حالی که این‌گونه نبود و شهدایی مثل حسن طهرانی‌مقدم اهل مسافرت، تقریح و زندگی عادی هم بودند.

وی عنوان کرد: در اوایل انقلاب و سال‌های گذشته دشمن از موضع قدرت با جمهوری اسلامی برخورد می‌کرد، ولی امروز از موضع ضعف با جمهوری اسلامی جنگ خود را ادامه می‌دهد و برخورد می‌کند. امروز هم از لحاظ اقتصادی با ما وارد جنگ شده و این مشکلات بیشتر به خاطر کوتاهی‌ها در دهه ۹۰ بوده است. برخی‌ها فکر می‌کنند وضعیت فعلی شکننده است، ولی در سال‌های اوایل انقلاب وضعیت سخت‌تری را داشتیم و تمام دنیا علیه ما بسیج شده بود. شهید طهرانی‌مقدم تشخیص داد مهم‌ترین بخشِ بر زمین مانده کجاست و ورود کرد.

سردار حاجی‌زاده گفت: از اوایل انقلاب با تمام محدودیت‌ها امید به آینده و موفقیت زیاد بود و امروز کشورهای بزرگ محتاج ایران هستند؛ چون رو به جلو حرکت کردیم و به کم قانع نبودیم. زمانی مسئله هسته‌ای اولویت اول دشمن بود بعد موشک نقطه زن مسئله اول آنها شد و بعد دیدند پهپاد خطرناکتر است و اولویت آنها پهپاد شد و تا چند وقت دیگر موضوع جدیدی رو می‌شود که تبدیل به اولویت اول مقابله دشمن می‌شود. الان دشمنان چه دارند؟ معادن، نفت، گاز، نیروی انسانی دارند؟ هیچ‌کدام را ندارند و حتی در نیروی انسانی نیز محتاج ما هستند.

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان در حال حاضر ایران را به چشم ابرقدرت نگاه می‌کنند. مشکلات اقتصادی هم باید حل شود؛ چون به مراتب از مباحث حوزه نظامی حل آن‌ها راحت‌تر و قابل انجام است. ان‌شاءلله شماها در زمینه‌های مختلف ورود کنید، کمک کنید و انتظار داریم مجموعه صنعتی امیرکبیر بخشی از مشکلات کشور را حل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز