خبرگزاری کار ایران

گودرزی در تذکر شفاهی:

مجلس و دولت معادل تورم جاری حقوق بازنشستگان و شاغلان را در بودجه سال آینده افزایش دهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۷۷۷

نماینده مردم دورود در مجلس یازدهم گفت: از مجلس و دولت انتظار می رود معادل تورم جاری حقوق بازنشتگان و شاغلان را در بودجه سال آینده افزایش دهند.

به گزارش ایلنا، حسین گودرزی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن قدردانی از حضور حماسه ساز ملت ایران خصوصاً مردم بافضیلت دورود و ازنا در راهپیمایی ۲۲ بهمن خطاب به رئیس جمهور گفت: در روزهای اخیر قیمت آهن آلات، مسکن و اقلام مصرفی و خوراکی در آستانه عید و ماه مبارک رمضان افزایش شتابانی داشته است. بیایید برابر عهدی که با خداوند و ملت ایران بسته اید با کنار گذاشتن وزرا و مسئولان کم تجربه و ناموفق، تیم اقتصادی دولت را ترمیم و امید را به جامعه بازگردانید.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس یازدهم افزود: طرفداران مسدود و محدود نمودن پلتفرم های جهانی بیایند و جولان بلارقیب مخالفان و واگذاری تمام عیار شبکه های اجتماعی مجازی به دشمنان اسلام، نظام و انقلاب را تماشا کنند.

وی خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: در تاسیس جهاد سازندگی برای نجات کشاورزی و زیرساخت های تولید روستایی اهتمام ورزید. از مجلس و دولت انتظار می رود معادل تورم جاری حقوق بازنشتگان و شاغلان را در بودجه سال آینده افزایش دهند.

گودرزی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای سریع توافق وزارتخانه های راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای واگذاری شهرک مسکونی صنایع دفاع دورود در قالب مسکن ملی ضروری است و به رئیس کل بانک مرکزی و وزیر صمت تذکر می دهم که توقف تولید شرکت داروسازی بایر افلاک ازنا با هیچ منطقی سازگار نیست و بررسی های نظارتی باید همراه با تداوم روند کار و حفظ خط تولید باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز