خبرگزاری کار ایران

شکرالهی در تذکر شفاهی:

تیم اقتصادی دولت از بکارگیری سیاست‌های بدون نتیجه کنترلی گذشته اجتناب کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۷۷۶

نماینده مردم کهنوج در مجلس گفت: انتظار می رود دولت از بکارگیری سیاست های ناکارآمد گذشته در حوزه اقتصاد اجتناب کند و به سرعت جلسه ای با تیم اقتصادی مجلس تشکیل دهد.

به گزارش ایلنا، منصور شکرالهی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن قدردانی از مردم به ویژه مردم حوزه انتخابیه کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: از دولت می‌خواهم برای کنترل بازار از راهکارهای عملیاتی ارائه شده توسط مجلس استفاده کند و به آن عمل نماید.

وی افزود: انتظار می‌رود تیم اقتصادی دولت از بکارگیری سیاست‌های بدون نتیجه کنترلی گذشته اجتناب کند و به سرعت جلسه مشترک تیم اقتصادی دولت با کمیسیون‌های تخصصی مجلس تشکیل و جمع‌بندی این جلسات مبنای تصمیم‌گیری دولت باشد.

نماینده مردم کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب در مجلس ضمن قدردانی از وزرای نیرو و صمت، گفت: از وزیر نیرو می‌خواهم مصوبات سفر استانی خود به منطقه را اجرا کرده و از وزیر جهاد کشاورزی نیز انتظار می‌رود سهمیه آرد تخصیصی را به طور عادلانه مورد بازنگری قرار دهد همچنین لازم است در تعرفه صادرات و واردات محصولات کشاورزی و صیفی جات با رعایت حقوق مصرف کننده بازنگری شود.

وی در پایان خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار در نظر گرفتن سهمیه بومی در آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز