خبرگزاری کار ایران

امیر میهن‌دوست اعلام کرد:

عملیات بازگشایی راه‌ها و امدادرسانی توسط ارتش در استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۶۳۳

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارندگی‌های گسترده اخیر تاکید کرد: یگان‌های ارتش مستقر در این منطقه در عملیات بازگشایی راه‌ها و امدادرسانی به مردم حضور یافتند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن‌دوست با اشاره به عملیات بازگشایی راه‌ها و امدادرسانی توسط یگان‌های ارتش گفت: بنابر اعلام نیاز ستاد بحران استان اصفهان، در شبانه‌روز گذشته امدادرسانی توسط یک فروند بالگرد ۲۱۴، شش دستگاه ادوات برف‌روبی، هشت دستگاه تانکر آب و کف‌کش، دو دستگاه کفی کمرشکن و هشت دستگاه خودرو دیگر انجام شد.

وی ادامه داد: امدادگران با مساعدت همه‌جانبه فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در منطقه اصفهان برای امدادرسانی به هموطنان و بازگشایی محورهای مواصلاتی و معابر شهرستان‌های استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: گروه ۴۴ ارتش، اعزام دو دستگاه خودرو کفی کمرشکن برای جابه‌جایی ادوات برف‌روبی و اعزام سه دستگاه خودرو کاماز به شهرکرد و اعزام تانکرهای آب به حکیم نظامی و بهارستان در شهر اصفهان برای رفع آبگرفتگی در برنامه داشت.

میهن‌دوست با بیان اینکه گروه ۵۵ ارتش، دو دستگاه تانکر به خیابان حکیم نظامی جهت رفع آبگرفتگی اعزام کرد، اظهار داشت: گروه ۲۲ ارتش نیز با ارسال تجهیزات به مسیرهای مسدود شده کهگیلویه و بویر احمد، هوک و دولت قرین سمیرم، ضمن بازگشایی این مسیرها به راه‌ماندگان یاری‌رسانی کرد.

وی ادامه داد: پایگاه چهارم هوایی و قرارگاه شهید نصر نیز علاوه بر اعزام بالگرد به شهرکرد و سمیرم جهت کمک‌های هوایی با اعزام تانکر به مناطق آبگرفته موجب تخلیه آب و بازگشایی مسیرها شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز