خبرگزاری کار ایران

امیر صباحی‌فرد:

مقابل هر تهدیدی ایستادگی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۵۰۲

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: راهبردی در پیش گرفته‌ایم که بتوانیم در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کنیم و در صورت گستاخی دشمنان پاسخی درهم شکننده به آنها بدهیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق (شهدای خلیج فارس)، از بخش‌های مختلف گروه شهید پوردست و گردان دیده‌بانی، بازدید و توان رزمی و قدرت تدافعی این منطقه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن قدردانی از فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب‌شرق گفت: آرامش و امنیت در حوضه جغرافیایی خلیج‌فارس و جنوب‌شرق کشور با غیرت غرورآفرین و همت جوانان این منطقه به ارمغان می‌آید.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دفاع از آسمان مقدس ایران اسلامی انگیزه‌ای همیشگی و پایان‌ناپذیر برای رزمندگان ولایت‌مدار، میهن‌دوست و غیرتمند پدافند هوایی است، اظهار داشت: مأموریت نیروهای مسلح، ایجاد آرامش برای تمام جغرافیای این سرزمین است و ما با ارزیابی که هر روزه از نوع تهدیدات به‌عمل می‌آوریم و شناختی که از خباثت دشمنان داریم، راهبردی در پیش گرفته‌ایم که بتوانیم در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کنیم و در صورت گستاخی دشمنان پاسخی درهم‌شکننده به آن‌ها بدهیم.

صباحی‌فرد ادامه داد: نیروی پدافند هوایی ارتش در آمادگی مطلوبی به سر می‌برد و دشمنان به این امر واقف هستند و همین آمادگی سبب شده است که جرأت هیچ‌گونه جسارتی را پیدا نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز