خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون تلفیق مصوب شد؛

افزایش حقوق سربازان به چهار میلیون و ۸۰۰ تا ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان/ افزایش ۴۰ درصدی مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۱۳۳

افزایش حقوق سربازان به چهار میلیون و ۸۰۰ تا ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق با اعلام این خبر گفت: در ادامه افزایش بیش از هفت برابری متوسط حقوق سربازان طی دو سال گذشته توسط مجلس یازدهم، بر اساس پیشنهادی در کمیسیون تلفیق، حقوق سربازان وظیفه برای سال آینده نیز افزایش یافت.

وی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق در جریان بررسی تبصره ۱۲ بودجه سال ۱۴۰۲ که به مبحث حقوق و دستمزد در سال آتی اشاره دارد، درباره حقوق سربازان وظیفه در سال آتی تعیین تکلیف کرد، اظهار داشت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق، حداقل دریافتی ماهانه سربازان وظیفه مجرد مشغول در مناطق غیر عملیاتی ۶۰ درصد حداقل دریافتی پایور ۴۸ میلیون ریال، حداقل دریافتی ماهانه سربازان وظیفه مجرد مشغول در مناطق عملیاتی معادل ۷۵ درصد حداقل دریافتی پایور ۶۰ میلیون ریال و حداقل دریافتی ماهانه سربازان وظیفه متاهل بدون فرزند معادل ۹۰ درصد حداقل دریافتی پایور ۷۲ میلیون ریال است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کمیسیون همچنین تاکید کرد که دستورالعمل این بند با توجه به تحصیلات، درجات و تعداد فرزندان آن توسط ستاد کل نیروهای مسلح تهیه می شود، تصریح کرد: مجلس یازدهم در قوانین بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز حقوق سربازان را مجموعا بیش از هفت برابر افزایش داده است.

زارع درباره مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش ۴۰ درصدی مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هم خاطرنشان کرد: کمیسیون تلفیق در جریان بررسی تبصره ۱۲ بودجه سال ۱۴۰۲ که به مبحث حقوق و دستمزد در سال آتی اشاره دارد، میزان مستمری و حمایت از خانواده.های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را مشخص کرد.

وی افزود: بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق مستمری‌ها و سایر حمایت‌ها از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به میزان ۴۰ درصد افزایش می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز