خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری در مراسم افتتاح سالن ورزشی دافوس:

نیروی انسانی سالم و ورزیده تضمین‌کننده امنیت کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۰۲۰

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه تربیت جسم یکی از ابعاد مهم تربیت و آموزش در نیروهای مسلح است، گفت: نیروی انسانی سالم و ورزیده تضمین‌کننده امنیت کشور است.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در آئین افتتاحیه سالن پیشرفته و مجهز پروش اندام دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به اهمیت ورزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: از آنجا که نیروهای مسلح به دنبال کسب توان بازدارندگی هستند، باید همواره توان رزمی خود را بالا ببرند تا هیچ کشوری به خود اجازه تعرض به این مرز و بوم را ندهد.

 وی نیروی انسانی سالم و ورزیده را تضمین‌کننده امنیت کشور خواند و افزود: پیشرفت ورزش نشان دهنده پیشرفت صنعت، آموزش، فرهنگ و سایر شاخص‌های توسعه یافتگی است.

امیردریادار سیاری با برشمردن مؤلفه‌های قدرت و اهمیت ارتقای توان بازدارندگی گفت: در کنار مؤلفه‌هایی چون تجهیزات و امکانات، نیروی انسانی سالم مهم‌ترین مؤلفه و سرمایه هر سیستمی است که ما نیز باید تلاش کنیم تا نیروی انسانی سالمی در ابعاد جسمانی و معنوی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه محصول تربیت جسم و روح آموزش دیده، انسانی است که در ابعاد مختلف توانایی انجام کار را دارد، تصریح کرد: تربیت جسم یکی از ابعاد مهم تربیت و آموزش در نیروهای مسلح است، ما سالم‌ترین جوانان کشور را برای استخدام گزینش می‎کنیم چرا که بایستی در طول خدمت از نظر جسمانی این آمادگی را داشته باشند که در شرایط مختلف آب و هوایی و سخت بتوانند مأموریت‌های محوله را به خوبی انجام دهند.

معاون هماهنگ کننده ارتش مهمترین سرمایه هر سازمانی را نیروی انسانی دانست و خاطرنشان کرد: اگر نیروی انسانی آماده باشد، آن سازمان پویا خواهد بود. نیروی انسانی آماده دارای ویژگی‌هایی از جمله نشاط، شادابی و سلامت کامل است و ورزش و آمادگی جسمانی این ویژگی‌ها را تامین می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز