خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب موتلفه اسلامی در ۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۱۶۲

حزب موتلفه اسلامی به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، حزب موتلفه اسلامی به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

*وَ قُل جآءَ الحَقُّ و زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهوقاً*

در استمرار انقلاب عظیم رسول اعظم، حضرت محمد مصطفی (ص)، اکنون در آستانه ۴۴ امین سالگرد بهار آزادی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم که مقارن با اعیاد مبارک ماه رجب و جشن شکست فتنه ۱۴۰۱ شده است و این ایام الله را به ملت شریف ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تبریک عرض نموده و گرامی میداریم.

مطلع و خاستگاه نهضت انقلاب اسلامی، قرآن کریم است و پیروزی انقلاب، تحقق روشن وعده الهی «اللَّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ».

روز پرشکوه ۲۲ بهمن ۵۷، روز عظمت و روز عزت ملت واحد ایران است، ملتی انقلابی و مومن بالله.

امروز قطبیت عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ۵۷، با گذشت ۴۴ سال و پس از عبور از گردنه های سخت، با راهبری مقام معظم ولایت نمایان است و این چنین انقلاب جاویدانی برآمده از ولایت، با سربلندی، قدرت، عزت، ایمان و اعتقاد، بر وسعت مادی استکبار فائق گردید.

۲۲ بهمن ۵۷ اوج قله حرکت و افتخار ملت ایران است که همه ساله با وحدت عظیم مردمی در راهپیمایی پرشکوه این روز، برگ سبز تاریخ ملت ایران را زنده نگهداشته است.

پاسخ متین مردمی در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن که مظهر عزت، ایمان، اقتدار، اعتماد و اتحاد ملی است، خنثی کننده توطئه های آمریکایی سعودی و صهیونیستی در توطئه جدایی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین گسست بین آحاد مردم است.

پیام روشن ملت ایران در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن به دنیا، انزجار جامعه جهانی از سیاست های یکجانبه گرایانه و ظالمانه آمریکا است که توام با تحولات عظیم در معادلات خارجی و بین المللی، بحران همه جانبه آمریکا و اروپا و انزوای دولت ایالت متحده آمریکا و متحدان عربی و عبری اوست.

معاونت سیاسی حزب موتلفه اسلامی ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که از این راهپیمایی بعنوان مظهر اتحاد ملی یاد فرمودند، از آحاد ملت شریف ایران خواست که در نمایش این اتحاد و اقتدار، حضوری جدی و همه جانبه داشته باشند و یقین است که مقصد حتمی ما در این مسیر، تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی است و در سنگر شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای ارزشمند انقلاب و شهدای دفاع مقدس در این تحقق و اعتلای عزت انقلاب اسلامی خواهیم کوشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز