خبرگزاری کار ایران

قالیباف در نطق پیش از دستور:

دستور عفو متهمان حوادث اخیر نقش بی‌بدیلی در ترمیم اجتماعی و احیای همدلی ملی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۶۱۶

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضع محبت آمیز اخیر مقام معظم رهبری نقش بی بدیلی در ترمیم اجتماعی و احیای اتحاد و همدلی ملی

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش دستور امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور عفو ده‌ها هزار از متهمان پرونده‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری گفت: دستور حکیمانه مقام معظم رهبری برای عفو متهمان حوادث اخیر نشان از جلوه دیگری از رویکرد محبت آمیز ایشان با فرزندان خودشان داشت و نقشه دشمنان را برهم زد.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مقام معظم رهبری از ابتدای این حوادث عنوان کردند حساب افرادی که هیجان زده و فریب خورده‌اند باید از آشوبگران جدا شود. موضع محبت‌آمیز اخیر ایشان نقش بی‌بدیلی در ترمیم اجتماعی و احیای اتحاد و همدلی ملی از موضع قدرت نظام اسلامی خواهد داشت. نقشه دشمنان برای تبدیل جوانان و نوجوانان به آشوبگران را نقش بر آب کرد.

وی تاکید کرد: بر همه ما مسئولان واجب است با تأسی از رویکرد ایشان ترمیم اجتماعی را سر لوحه کار خویش قرار داده و با مواضع محبت‌آمیز خود اجازه ندهند دشمنان و آشوبگران سازمان‌یافته مانع از احیای اتحاد ملی شوند.

قالیباف بیان کرد: از طرف ملت نوع دوست ایران با تمامی افراد حادثه دیده از زلزه مهیب ترکیه و سوریه ابراز همدردی عمیق کرده و به ملت مسلمان ترکیه و سوریه بابت مصیب جان باختن شماری از هموطنان تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز