خبرگزاری کار ایران

رئیسی در جلسه هیات دولت مطرح کرد:

تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد و رفع شبهات مصوبه اخیر درباره مولدسازی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۵۰۲

رئیس‌جمهور با اشاره به اهتمام مسئولان وزارت فرهنگ در برگزاری موفق جشنواره‌های فرهنگی هنری ایام دهه فجر تاکید کرد: جریان انقلابی فعال در عرصه‌های فرهنگی و هنری، تلاش کرده‌اند جلوه‌ای از هنر انقلابی را به نمایش بگذارند که این تلاش‌ها ستودنی است.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به برخی تلاش‌های صورت گرفته برای کمرنگ و کم‌رونق شدن جشنواره‌های فرهنگی و هنری ایام دهه مبارک فجر، از اهتمام مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری موفق این رویدادها قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه جوسازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها نباید مسئولان را از کار و تلاش بازدارد، اظهار داشت: جریان انقلابی فعال در عرصه‌های فرهنگی و هنری، با همت و قوت تلاش کرده‌اند جلوه‌ای از هنر انقلابی را به نمایش بگذارند که این تلاش‌ها ارزشمند و ستودنی است.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اهمیت مولدسازی دارایی‌های دولت، تبیین ابعاد و دستاوردها و رفع شبهات درباره مصوبه اخیر شورای هماهنگی سران قوا را ضروری دانست.

همچنین استاندار آذربایجان غربی با حضور در جلسه امروز هیات دولت گزارشی از سفر رئیس‌جمهور به شهرستان خوی و نیازمندی‌های منطقه را مطرح کرد که رئیسی پرداخت تسهیلات به آسیب‌دیدگان و مساعدت برای بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده مردم و استمهال بازپرداخت وام‌های دریافتی را کمکی برای آسیب‌دیدگان دانست.

رئیسی ضمن تشکر از خدمات انجام شده توسط نیروهای هلال احمر و نیروهای مسلح و بسیج در زمینه امدادرسانی و اسکان اضطراری، بر ضرورت بازسازی و نوسازی مسکن مردم تاکید کرد.

رئیس‌جمهور در ابتدای این جلسه با تبریک ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع)، ابراز امیدواری کرد همه مردم از فیوضات ماه رجب و ایام البیض در جهت تقرب الهی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز