خبرگزاری کار ایران

نصیرایی در گفت‌وگو با ایلنا:

تیم اقتصادی دولت به انسجام بیشتری نیاز دارد/ در حوزه‌های اجتماعی نیاز به بازنگری در انتخاب افراد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۷۹۹

یک نماینده مجلس گفت: به نظر من آن انسجام و یکدستی که مورد نیاز است اکنون در تیم اقتصادی دولت وجود ندارد و دولت به یک انسجام و یکدستی بیشتر در حوزه اقتصادی و تیم اقتصادی خود نیاز دارد.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که «در برخی حوزه‌ها ضعف‌ها و مشکلاتی در عملکرد دولت مشاهده می‌شود و این باعث شده حتی نمایندگان انقلابی که حامی دولت هم هستند دست به سوال و استیضاح ببرند، به نظر شما بهتر نیست دولت پیش‌دستی کرده و ترمیمی در کابینه ایجاد کند؟»، گفت: الحمدلله در دولت آیت الله رئیسی رویکرد خوبی در پیش گرفته شده و با نگاه خوب و مناسبی هم که به مسائل نگاه می‌شود، در مجموع مسیر خوب و مثبتی از سوی دولت در حال دنبال شدن است.

وی ادامه داد: اما درخصوص اعضای کابینه به عقیده من تیم دولت نیاز به اصلاح و تقویت دارد، هم در حوزه‌های اقتصادی و هم در حوزه‌های اجتماعی دولت نیاز دارد که یک آسیب‌شناسی از عملکرد اعضای کابینه داشته باشد و سپس نسبت به ترمیم و تقویت کابینه اقدام کند.

نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس خاطرنشان کرد: به صورت کلی من معتقدم در هرجا و هرنقطه‌ای که ما به معنی واقعی کلمه انقلابی عمل کردیم و در کار و مسئولیت‌ها به جوان‌های مومن انقلابی میدان دادیم؛ در همه عرصه ها توانستیم تحول ایجاد کنیم و رضایت مردم هم بیشتر و بهتر جلب شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درخصوص لزوم ترمیم کابینه، اظهار داشت: به نظر من آن انسجام و یکدستی که مورد نیاز است اکنون در تیم اقتصادی دولت وجود ندارد، یعنی دولت به یک انسجام و یکدستی بیشتر در حوزه اقتصادی و تیم اقتصادی خود نیاز دارد.

وی افزود: از سوی دیگر در برخی مدیریت‌ها که مرتبط با حوزه‌های اجتماعی هستند فکر می‌کنم نیاز به یک بازنگری در انتخاب افراد و جایگزینی و ترمیم وجود دارد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: بازهم تاکید می‌کنم که به عقیده من نگاه دولت به مسائل و راهبردهایی که کارها را جلو می‌برد، نگاه و شیوه خوبی است و این ترمیم و تغییر هم که پیشنهاد می‌کنیم برای بهبود عملکرد و پیش‌برد هرچه بهتر همان برنامه‌های دولت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز