خبرگزاری کار ایران

از هر پلتفرمی که قواعد ایران را بپذیرد استقبال می‌کنیم/ روزانه چند میلیون تماس تصویری و صوتی در کشور انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۳۱۶

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اخیرا مرکز ملی فضای مجازی با شرکت متا مکاتبه‌ای کرده و همین جا هم اعلام می‌کنیم که هر پلتفرمی که قواعد جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد یا به قواعد خودشان پایبند باشند حتما از آنها استقبال می ‌کنیم.

به گزارش ایلنا، عیسی زارع‌پور  در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت درباره رفع فیلتر اینستاگرام و تلگرام گفت: دیشب هم آقای رییس جمهور در صدا و سیما گفتند از فعالیت هر پلتفرمی استقبال می‌کنیم، مشروط بر اینکه حداقل به قواعدی که خودشان دارند پایبند باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد:اخیرا مرکز ملی فضای مجازی با شرکت متا مکاتبه‌ای کرده و همین جا هم اعلام می‌کنیم که هر پلتفرمی که قواعد جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد یا به قواعد خودشان پایبند باشند حتما از آنها استقبال می ‌کنیم.

 وی ادامه داد: الان ارتباط صوتی و تصویری در پیام‌رسان‌های کشور برقرار است و روزانه چند میلیون تماس تصویری و صوتی انجام می شود با کیفیت و روز به روز هم بر کیفتشان می افزایند. تمام زیرساخت‌های وزارت ارتباطات پای کار پیام‌رسان‌ها آمده تا بتوانند خدمات با کیفیتی را به مردم ارایه کنند. الان چهار تا پنج پیام رسان این کیفیت و قابلیت را دارند و ایتا هم بیشترین اقبال را بعد از اروبیکا دارد به زودی نسخه جدیدش ارایه می‌شود که تماس صوتی و تصویری در آن دیده شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز