خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران:

رئیس‌جمهور مخالف رویکرد سیاسی و امنیتی با مسئله پوشش است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۶۷

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیگفت: آقای رئیس جمهور مخالف رویکرد سیاسی و امنیتی در رابطه با موضوع پوشش هستند و معتقدند که جامعه ایرانی یک جامعه عفیف هستند و اگر جایی اخلالی داریم این موضوع را باید با موضوعات فرهنگی حل کنیم.

به گزارش خبرنگارایلنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: من به اداره کل تبلیغات معاونت اطلاع‌رسانی عرض کردم، با افرادی که رعایت نکنند طبق قانون برخورد خواهد شد. موارد آن خیلی اندک است. بعضی از این موارد هم غیرقابل اغماض است و ما هم این موارد را پیگیری خواهیم کرد. 

وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال که رئیس‌جمهور در مصاحبه تلویزیونی شب گذشته خود که درباره طرح حجاب و عفاف در بخش اجتماعی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد و قرارگاه زیست عفیفانه توضحاتی دادند، منظور از صحبت‌های رئیس‌جمهور چه بود، گفت: آقای رئیس‌جمهور و دولت معتقدند که مسئله حجاب یک مسئله فرهنگی و اجتماعی است و در ارتباط با این مسئله در ابتدا و وادی امر غیر از راه فرهنگی و اجتماعی راه دیگری برای مدیریت وضعیت موجود نیست. آقای رئیس جمهور مخالف رویکرد سیاسی و امنیتی با موضوع پوشش هستند و معتقدند که جامعه ایرانی یک جامعه عفیف هستند و اگر جایی اخلالی داریم این را باید با موضوعات فرهنگی برخورد کنیم. بنابراین این موضوع در قالب یک مجموعه بسیار خوب در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سازماندهی شده و کارهای ایجابی مانند برپایی نمایشگاه خانواده خوب که در تهران و مراکز استان‌ها افتتاح خواهد شد در همین راستا بوده و دیگر برخوردها به همین نحو است. تمام تلاش دولت انقلابی آیت الله رئیسی این است که با نگاه فرهنگی با پدیده‌های فرهنگی رو به رو شود. 

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز