خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

خاندوزی به سؤالات نمایندگان پاسخ داد/ وضعیت ارائه تسهیلات و نرخ تورم محور سؤالات

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۶۳۶

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: دستور کار نشست امروز این کمیسیون درباره طرح سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصاد و دارایی بود.

به گزارش ایلنا، شهباز حسن پوربیگلری در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: دستورکار نشست امروز کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح سؤال تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصاد و دارایی بود که با حضور نمایندگان سؤال‌کننده و خاندوزی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه محور اولین سؤال که توسط میرسلیم از وزیر امور اقتصاد و دارایی طرح شد، در خصوص اقدامات انجام شده در راستای کاهش وابستگی بودجه به نفت و جلوگیری از فرارهای مالیاتی بود، اظهار داشت: چنارانی به عنوان دیگر نماینده سؤال‌کننده، سؤال خود را در خصوص عدم پرداخت وام‌های خرد مطرح کرد که وزیر اقتصاد توضیحاتی ارائه کرد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با بیان اینکه وحیدی نیز سوال خود را در خصوص اقدامات انجام شده توسط وزارت اقتصاد در راستای حفظ ارزش پول ملی و حفظ سرمایه مردم مطرح کرد، تصریح کرد: محور سؤال آقایان ذوالنوری و بیگی‌نژاد در زمینه واگذاری سهم ۱۲ درصدی دولت از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و نحوه قیمت‌گذاری آن بود.

پوربیگری ادامه داد: زهره الهیان و زهرا شیخی نیز سؤالاتی را از وزیر اقتصاد در خصوص راهکارها و اقدامات این وزارتخانه در زمینه کنترل تورم و اجرای حذف ارز ترجیحی بدون فراهم‌سازی زیرساخت‌ها مطرح کردند که خاندوزی به این سؤالات پاسخ‌هایی را ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز