خبرگزاری کار ایران

تشکیل پرونده برای ۴ مدیر و کارشناس منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ترک فعل

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۰۹

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل پرونده برای دو مدیر و دو کارشناس متخلف در حوزه منابع طبیعی استان خبرداد و گفت: بازرسی کل استان با متخلفین برخورد قاطع می کند.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی صالحی با اشاره به فعالیت های سازمان بازرسی در حوزه پیشگیری و همچنین برخورد قاطع با مدیرانی که ترک فعل داشته یا برخلاف قوانین و مقررات انجام وظیفه کنند، گفت: رفتار بازرسی در بحث برخورد با فساد یک رفتار قانونمند، عادلانه و هوشمندانه است.

وی افزود: در راستای مبارزه با فساد، بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد با ورود به پرونده یک تنی قاچاق چوب، برای دو مدیر و دو کارشناس متخلف در حوزه منابع طبیعی استان تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یک دستگاه سواری بدون پلاک حامل بار غیرمجاز چوب جنگلی به میزان یک تن(یک هزار کیلوگرم) توسط یگان حفاطت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان توقیف و برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قضایی به محوطه اداره منابع طبیعی هدایت شد که پس از توقف خودرو، احدی از مدیران حوزه منابع طبیعی با نقض قوانین نسبت به خروج و آزادسازی خودروی حامل بار غیر مجاز اقدام کرد.

صالحی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، بازرسی کل استان نسبت به تشکیل پرونده بدلیل اقدام و رفتار متخلفانه و مجرمانه اقدام نمود که در راستای اجرای قانون به دادسرا معرفی و تمهیداتی بصورت پیشنهاد در خصوص حوزه مدیریتی منابع طبیعی شهرستان داده شد.

وی همچنین یادآور شد: با دستور بازرسی کل استان صدور مجوز حمل چوب جنگلی به دلیل سوء جریان روسای شهرستانی از اختیارات خود به دلیل عدم نظارت بر مجوزهای صادره و قطع درختان جنگلی سرپا به واسطه صدور مجوز حمل، توقیف شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز