خبرگزاری کار ایران

با حضور جانشین وزیر دفاع؛

دومین نمایشگاه «ایران ژئو» افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۲۰۱

در آستانه فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دومین نمایشگاه ایران ژئو با حضور جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، دومین نمایشگاه ایران ژئو با حضور سردار سرتیپ مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در نمایشگاه بین‌المللی تهران  افتتاح شد.

سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در راستای تحقق شعار سال و حسن اجرای تدابیر فرماندهی کل قوا، در دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی علوم ژئوماتیک و انفورماتیک کشور را با شعار (اطلاعات مکانی الماس توسعه) در سطح سازمان‌های کشوری و لشکری و شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان به میزبانی حضور پیدا کرد.

آخرین دستاوردهای سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در بخش‌های مختلف مرکز نوآوری ژئوماتیک سپهر، مرکز ژئوفیزیک، گروه امور فضایی و سنجش از دور، گروه نقشه‌برداری، مرکز هیدروگرافی، گروه امور مرزی، گروه تعیین موقعیت، گروه زیرساخت اطلاعات مکانی، مرکز عملیات پرواز و گروه اطلاعات جغرافیایی، در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه ایران ژئو از امروز یکشنبه ۹ بهمن تا چهارشنبه ۱۲ بهمن به مدت چهار روز در سالن شماره ۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز