خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه وزارت دفاع و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۷۱۱

وزارت دفاع و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش ایلنا، تفاهم‌نامه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع با موضوع انجام تمامی اقدام‌های مهندسی پشتیبانی و اجرایی لازم برای نهایی‌سازی پیشنهاد فنی شرح کار برنامه زمانبندی تفصیلی به منظور تحقق هفت فناوری راهبردی مانند ساخت و تحویل رشته‌های تکمیلی دوگانه، ساخت و تحویل رشته‌های تکمیلی ۱۵ هزار پام و تعمیر و تأمین دکل حفاری ۷۵۰ اسب بخار و چند دستگاه لوله مغزی سیار و دیزل ژنراتور، چهارشنبه (۲۳ آذرماه) در حاشیه نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت ایران امضاء شد.

از دیگر موارد این توافق، ساخت و تحویل چند مجموعه پمپ‌های درون‌چاهی ESP، ساخت و تحویل چند مجموعه پمپ‌های میله‌ای مکشی SRP، ساخت پیگ هوشمند و انجام خدمات پیگرانی هوشمند در خطوط لوله انتقال نفت و گاز و ساخت و تعمیر توربین و کمپرسور بوده است.

این توافق‌نامه با هدف عمق‌بخشی به بومی‌سازی تجهیزات نفتی مورد تحریم و همچنین استفاده از سرریز فناوری‌های دفاعی و ظرفیت و پتانسیل موجود در این بخش منعقد شد. در این رویداد معاون مهندسی و پژوهش وزارت نفت و معاون امور صنعتی وتحقیقاتی وزارت دفاع و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیران عامل شرکت های تابعه سازمان های صنعتی وزارت دفاع حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز