خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در نشست خبری با همتای قطری:

امروز پیام‌هایی از طرف‌های برجامی دریافت کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۱۵۳

وزیر امور خارجه کشورمان از دریافت پیام‌های طرف‌های برجامی توسط وزیر خارجه قطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز در نشست خبری مشترک با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی پس از دیدار و گفت‌وگوی مشترک با همتای قطری در جمع خبرنگاران، گفت: ضمن خیرمقدم به وزیر خارجه کشور دوست و برادر قطر، در ابتدا از فرصت استفاده می‌کنم و یکبار دیگر، برگزاری خوب و منظم جام جهانی را به کشور قطر و ملت این کشور تبریک می‌گویم. همچنین از حسن میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: امروز درخصوص همکاری‌های دوجانبه و رفع موانع احتمالی و ضرورت سرعت بخشیدن به توسعه هرچه بیشتر مناسبات اتفاق نظر داشتیم. همچنین از دیدگاه قطر برای ترویج گفت‌وگوهای منطقه‌ای استقبال کردیم و معتقدیم که این گفت‌و‌گوها می‌تواند به رفع سو‍ءتفاهم‌ها کمک کند.

وزیر خارجه کشورمان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از گفت‌وگوها استقبال کرده و مذاکره و مسئولیت‌پذیری را دو عامل مهم برای ارتباط مستمر کشورهای منطقه می‌داند.

وی افزود: از تلاش‌های برادران‌مان در قطر برای به نتیجه رساندن گفت‌وگوها و توافق برای رفع تحریم‌ها تشکر می‌کنیم. قطر همواره برای بازگشت همه طرف‌های برجامی تلاش می‌کند؛ امروز هم پیام‌هایی را از طرف‌های مختلف برجامی توسط وزیر خارجه قطر دریافت کردیم.

امیرعبداللهیان ادامه داد: از حسن نیت قطر برای کمک به پیش‌برد مذاکرات تشکر می‌کنیم. البته در گفت‌وگو با برادرم وزیر خارجه قطر به نقش غیرسازنده آمریکا و سه کشور اروپایی در حوادث اخیر کشورمان اشاره داشتم.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز