خبرگزاری کار ایران

ادعای بی‌اساس نماینده پارلمان آذربایجان درباره حمله به سفارت این کشور در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۲۴۴

یک نماینده پارلمان آذربایجان به حمله مسلحانه به سفارت این کشور در تهران واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، تورال گنجعلی، یک نماینده پارلمان آذربایجان امروز جمعه در واکنش به حمله مسلحانه به سفارت آذربایحان در ایران، در توییتی مدعی شد: ما بارها درخصوص تهدیدات و ایدئولوژی‌های تروریستی رو به رشد در منطقه و همچنین عواقب‌ آنها هشدار داده بودیم.

وی در ادامه نوشت: صبح امروز سفارت آذربایجان در تهران مورد حمله مهاجمی مسلح قرار گرفت. رئیس امنیتی سفارت کشته شد و دو نفر دیگر مجروح شدند.

اشاره به تروریستی بودن این اتفاق از سوی نماینده پارلمان آذربایجان در حالی مطرح می‌شود که ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران گفته است که نتیجه بررسی‌های اولیه مقامات و دستگاه‌های ذیربط، حاکی از انگیزه های شخصی در ورای این اقدام است. بررسی‌ها وتحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

صبح امروز -جمعه- یک فرد مسلح وارد سفارت آذربایجان در تهران شد و اقدام به تیراندازی کرد. در بیانیه سفارت آذربایجان درباره این حمله آمده است: حمله به  سفارت جمهوری آذربایجان در جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ حدود ساعت ۸:۳۰ رخ داد. در این حادثه یک نفر با اسلحه کلاشینکف حمله کرد و رییس حراست سفارت باکو  را کشت، دو محافظ سفارت نیز در جلوگیری از  این حمله زخمی شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز