خبرگزاری کار ایران

وحیدی در بیست‌ونهمین اجلاس نماز:

مشکل بزرگ برخی از بازداشت‌شدگان اخیر قطع ارتباط آنها با معنویت و خدا بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۰۳۶

وزیر کشور گفت: مشکل بزرگ برخی از بازداشت‌شدگان در اغتشاشات اخیر، قطع ارتباط آنها با معنویت و خدا بود. هجمه فراوان فرهنگ منحط غربی و بی خدایی، باعث بی هویت سازی این جوانان شده است.

به گزارش ایلنا،احمد وحیدی در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز که در سالن غدیر وزارت کشور برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

وی افزود: حل مساله طلاق با عمل به فریضه نماز است و انسان نماز خوان که خودش را به خدا وصل می‌کند به آرامش و اطمینان می‌رسد و از آسیب اجتماعی نظیر خودکشی دوری می‌کند.

وزیر کشور ادامه داد: مشکل بزرگ برخی از بازداشت شدگان در اغتشاشات اخیر، قطع ارتباط آنها با معنویت و خدا بود. هجمه فراوان فرهنگ منحط غربی و بی خدایی، باعث بی هویت سازی این جوانان شده است.

وحیدی تاکید کرد: هرکجا که آثار کمبود ارتباط با خدا را می‌بینیم، متأسفانه شاهد این اتفاقات هم هستیم.

وی با بیان اینکه نماز ابزار قوی و مستحکم در حفظ جامعه از تهدیدات است؛ گفت: مهم‌ترین عامل برای ساختن جامعه برتر و اسلامی، ترویج و همگانی شدن نماز است.

وزیر کشور به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در خصوص ضرورت ترویج فرهنگ نماز اشاره کرد و افزود: معظم له همواره فراگیر شدن نماز در جامعه تاکید دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز