خبرگزاری کار ایران

مرتضوی در جمع خبرنگاران:

در آمار اشتغال از ایجاد یک میلیون شغل در سال عبور کردیم/ تشریح شیوه‌های راستی‌آزمایی آمار اشتغال

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۶۹۸

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مورد وعده داده شده در رابطه با ایجاد ۱ میلیون فرصت شعلی ما از این میزان عبور کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به استحضار می‌رسانم در مورد وعده داده شده در رابطه با ایجاد ۱ میلیون فرصت شعلی ما از این میزان عبور کردیم. شاید سوال شود شیوه صحت‌سنجی شما چگونه است؟ اولا گزارشات مرکز آمار ایران را داشتیم که گزارش فصلی آن روز قبل منتشر شد و موید عرائض ما در رابطه با ایجاد اشتغال است.

وی افزود:‌ بر اساس این گزارش نرخ بیکاری در فصل پاییز نسبت به بهار ۷ دهم کاهش داشته به ۸ و ۲ دهم رسیده بر اساس این گزارش درصد اشتغال کامل افزایش یافته و درصد اشتغال ناقص هم کاهش یافته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآر شد: شیوه دوم صحت‌سنجی ما سامانه رصدی است که در وزارتخانه و ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر کشور پیشخوان دارد و قابل مشاهده است. به سه روش راستی‌آزمایی می‌کنیم؛ یک روش پیامکی است، به این شکل که از طریق پیامک با فرد ارتباط برقرار شده و راستی‌آزمایی می‌شود. روش دوم از طریق مصاحبه تلفنی و روش سوم از طریق بازدید میدانی است.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز