خبرگزاری کار ایران

آریان‌پور در تذکر شفاهی:

عملکرد سازمان برنامه و برخی وزارتخانه‌ها سنخیتی با عدالت‌محور بودن برنامه‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۳۴۸

نماینده مردم مینودشت در مجلس در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: عدالت محور بودن از برنامه های انتخاباتی شما بود، اما عملکرد سازمان برنامه و بودجه و برخی وزارتخانه ها سنخیتی با عدالت مدنظر شما ندارد.

به گزارش ایلنا، رضا آریان پور در نشست علنی امروز (سه شنبه ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: ضمن محکوم کردن اقدام سخیف و جاهلانه پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی و هتک حرمت به قرآن مجید در کشور سوئد باید بگویم "ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ ارض خود می بری و زحمت ما می داری".

نماینده مردم مینودشت و کلاله و مراوه تپه و گالیکش در مجلس یازدهم در تذکر به رئیس جمهور ادامه داد: هیچ فرد منصفی نمی تواند تلاش ها و دلسوزی جنابعالی را در جهت بهبود وضعیت مردم و کشور انکار کند، اما با توجه به اینکه محور برنامه های انتخاباتی شما بحث عدالت در جامعه و سراسر کشور می باشد، باید خدمتتان عرض کنم عملکرد سازمان برنامه و بودجه و برخی وزارتخانه ها سنخیتی با عدالت مدنظر شما ندارد.

وی تصریح کرد: علی رغم اینکه دومین بودجه سنواتی زمان ریاست جمهوری شما تدوین شده و به مجلس آمد، متاسفانه مشاهده می کنیم درب سازمان برنامه و بودجه بر همان پاشنه دولت سابق می چرخد، بنابراین از شما درخواست می کنم که یک گزارش دقیق و کامل از عملکرد استانداران و روسای سازمان برنامه و بودجه در استان ها درخصوص بودجه های مصوب و تخصیص یافته به استان ها و شهرستان ها بگیرید.

آریان پور در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: لطفا جهت شفاف سازی پیرامون میزان درآمدهای این وزارتخانه در بخش های مختلف از جمله هدفمندی، گزارشی ارائه کنید، ضمن اینکه باید مشخص شود بودجه مربوط به رفع تنش آبی در شهرستان ها چقدر اختصاص یافته و به کدام شهرستان ها تخصیص داده شد، چرا برخی شهرستان ها در تمام طول سال با مشکل تامین آب شرب مواجهند و از شما هم اقدامی دیده نشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز