خبرگزاری کار ایران

۲ نفر از معاونان آبفای استان خوزستان بازداشت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۴۷۸

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: دو تن از معاونین شرکت آب و فاضلاب به اتهام قصور در ترمیم معابر پس از عملیات اصلاح شبکه فاضلاب، بازداشت شدند.

به گزارش ایلنا، صادق جعفری چگنی اظهار کرد: از ابتدای بارش‌های استان، به صورت مکرر اخطارهایی در خصوص آب‌گرفتگی معابر استان به مدیران شرکت مذکور داده شد اما در بارندگی اخیر مجددا شاهد انباشت آب‌های سطحی و عدم دفع صحیح فاضلاب بودیم.

وی ادامه داد: پس از نشست با متولیان امر اعم از شهردار اهواز و مدیر آبفای خوزستان، از محل‌های اجرای طرح اصلاح شبکه فاضلاب، بازدید شد و باتوجه به ضعف در عملکرد دستگاه متولی در مورد لوله‌گذاری و آسفالت خیابان‌های محل اجرای طرح، در راستای حفظ حقوق عامه، پرونده قضایی تشکیل و دستور بازداشت دو تن از معاونین آبفای و فاضلاب استان صادر شد.

جعفری چگنی گفت: پیش از این نیز به دنبال آب‌گرفتگی‌های مکرر معابر استان، پرونده قضایی برای مقصران آبگرفتگی‌های اخیر استان تشکیل شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هم‌راستا با سیاست‌های قوه قضاییه، نظارت بر حفظ حقوق شهروندان و برخورد با متخلفان در این زمینه را به عهده دارد و با مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند، برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز