خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان:

جوشش خون شهدای هسته‌ای انگیزه مضاعفی برای جوانان در جهاد علمی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۰۷۷

وزیر امور خارجه در سالگرد شهادت دو شهید هسته‌ای پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام حسین امیرعبداللهیان به شرح زیر است: 

بسم رب الشهدا والصدیقین

سالگرد شهادت دو تن از دانشمندان برجسته هسته‌ای و نخبگان فداکار میهن اسلامی شهید مصطفی احمدی روشن و شهید مسعود علیمحمدی را به خانواده‌های معظم این دو شهید عزیز و ملت بزرگ ایران تسلیت و تهنیت عرض می‌کنیم.

این دو شهید عزیز چنان با عشق، نبوغ و اراده راسخ در عرصه پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور، مؤثر و خالصانه ظاهر شدند که اردوگاه استکبار و نظام سلطه، حضور این مجاهدان حوزه علم و فناوری در کشورمان را تاب نیاورد و به خیال خام خود برای جلوگیری از رسیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قله‌های استقلال علمی و هسته‌ای، جسم پاکشان را با شقاوت و ناجوانمردی آماج هجوم تروریست‌های مزدور و درمانده خود نمود.

انشاالله جوشش خون این دو شهید عزیز، انگیزه مضاعفی برای جوانان نخبه کشور در استمرار جهاد علمی آنان و رسیدن به اهداف مهم علمی و خودکفایی کشور اسلامی خواهد بود.

بی شک شهادت این دو دانشمند گرانقدر، عزم ما را برای حمایت و یاری رساندن به تلاشگران عرصه فناوری و استقلال خواهی کشور و ملت ایران راسخ‌تر می‌سازد.

فرصت را مغتنم شمرده، یاد و خاطره شهیدان عزیز رضایی‌نژاد، شهریاری و فخری‌زاده و همه شهدای مسیر اعتلای توان علمی و فناوری کشور را گرامی می‌داریم و به ارواح طیبه این شهیدان و همه شهیدان سرافراز ایران اسلامی درود و سلام می‌فرستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز