خبرگزاری کار ایران

زلفی گل در صحن علنی مجلس:

تلاش کردیم که شاخص‌های حکمرانی علمی را مدنظر قرار دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۱۶۵

وزیر علوم و تحقیقات گفـت: مهارت محور کردن آموزش نیاز به عزم جدی دارد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی زلفی‌گل در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۰ دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال محمدحسین فرهنگی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر گفت: به جامعه فهیم، فرهیخته دانشگاهی کشور دستمریزاد می‌گویم چرا که نیمسال اول سال ۱۴۰۱ را علیرغم همه سختی‌ها با حلم و صبوری پشت سر گذاشتند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: خلاصه‌ای از اقدامات انجام شده در دولت مردمی را ارائه می‌دهم، ما سخت اعتقاد داریم که املای ننوشته غلط ندارد، ده‌ها و صدها تصمیم گرفته می‌شود و بدیهی است که بعضی از آنها کارایی و اثربخشی نداشته باشند. تلاش کردیم که شاخص‌های حکمرانی علمی را مدنظر قرار دهیم چون در وزارتخانه‌ای مدیریت می‌کنیم که مبنای آن علم و پژوهش است.

وی تصریح کرد: بعد از دو سال و نیم آموزش مجازی و تعطیل بودن دانشگاه‌ها به صورت حضوری، بازگشایی دانشگاه‌ها با مشکلاتی روبرو بود، بعضی از خوابگاه‌ها تعطیل شده بود و بودجه دانشگاه‌ها به دلیل نبودن بودجه فضا، خوابگاه و ایاب و ذهاب درصد رشد لازم را نداشت؛ این جسارت را دولت مردمی به خرج داد و بازگشایی دانشگاه‌ها را به لطف خداوند آغاز کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز